Tema: Re: Reikia maziuko dyzeliuko iki 99m
Autorius: Ramunas
Data: 2009-10-28 08:42:28
Siaip tai cia bredas kad bus numire tie dyzeliai, paimk ta pati 306 ar clio
1.9D tai tas variklis galetu kokius 3 kebulus su viskuo numarint... O ir
siaip apie variklio stovi jokia kainos kategorija nieko nepasako, yra geru
dyzeliu ir uz 1000 lt yra uzdroztu ir uz 50000 lt. Taip kad netingek ieskot
ir rasi be dideliu problemu. Siaip jei reikia itin paprastu tai rekomenduoju
306/206 1.9D arba clio 1.9d. Na tiesa pas juos su trauka ne prudai, bet
paprasti iki negaliu.