Tema: Re: Reikia maziuko dyzeliuko iki 99m
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-10-29 17:15:56
100% palaikau nuomone.
Esu gyvenime pirkes 4 dyzelinius auto, nuo 4 iki 12 metu senumo. Nuo 800Lt
iki 22500Lt.
Skirtumu nerasta. Visi vaziavo patikimai (kas liecia variklius, transmisija,
vaziuokle).
Na o kebulas, salonas, "pricendalai, pribumbasai ir navarotai" beigi
"lygis/nelygis" aktualus, manau, tik tiems, kurie turi kompleksu ir linke
visur, visada ir su visais matuotis pimpalus.