Tema: Re: Reikia maziuko dyzeliuko iki 99m
Autorius: svyt
Data: 2009-10-29 13:46:51
niekad nepirkau dizelines lengvosios masinos brangesnes nei 4000 litu
iskyrus signatura,  visi varikliai buvo be preikaistu, bedos man bu vo tik
kebuluose, (nepraeidavau tech apziuros del estetinio vaizdo, nu ir paciam
labai jau nesolidu vazinet su tokia) pradedant nuo golfo uz 1000 litu. Kodel
butent dizelis bus uzdroztas? gal kaip tik benzas tokiai bus damustas? jei
senas automobiliukas bet gerai priziuretas nieko jam nereiskia daug
pravaziuotu kilometru.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.