Tema: Re: Q: antikorozinis padengimas Kaune - kur?
Autorius: svyt
Data: 2009-09-28 17:52:59
senai ir reikia kuo skystesniu birzgalu ismozot, tiesa kasmet, kietesne
danga tarnauja ilgai, bet tik naujai masinai. as irgi mastau kur cia ir
kaip, bet matomai prisipirksiu balioneliu koki 10 vnt (bus ir pigiau ir
manau tas pats, ir laiko ne taip daug uzims) ir pats nusipusiu kampus,
posparnius, gal dureliu absivkes nuimsiu ir ten is vidaus purkstelsiu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.