Tema: Re: antikorozinis padengimas Kaune - kur?
Autorius: Pauls
Data: 2009-09-23 15:17:27
"Ozas" <ciplysNOSPAM@gmail.com> wrote in message news:h9cs4d$v5d$1@trimpas.omnitel.net...
> papasakokit man, kokia prasme tai ish viso daryti ? (su salyga, kad auto ne
> ish salono ir nenumatoma ja naudotis 15 metu?)

Na, mano atveju:

1) auto iš amerikės, tad dangos įpatumai nežinomi, o lietuviški keliai ir gatvės žiemą pakankamai sūrūs.
2) auto 2000 gimimo, tai reiškias, kad kai jį gamino, apie ilgaamžiškumą jau negalvojo.
3) labai nemėgstu keisti auto, jei ji man nekelia problemų. Tai man susiekimo priemonė, o ne įvazdžio dalis.
4) šiuolaikinėse auto tiek kėbulo detalės, tiek esminiai atsparumą uštikrinantys 'balkiai' gaminami iš tos pačios skardos. Saugant kėbulą nuo korozijos, kažkiek įmanoma išsaugot ir panašų jo saugumo lygį.
5) antikorozinei dangai žadu skirti iki 150Lt su darbu (beje, jau susiradau kas ir kur man už tiek nupurkš Dinidrol 'MT' ir 'UBS').
6) kartais pats lendu po auto pasižiūrinėt stovio ar tepalus pasikeisti. Esu jautrios sielos, o rūdys labai akis drąsko.

p.