Tema: Re: antikorozinis padengimas Kaune - kur?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-23 13:23:14
A. Gamintojas pagailėjo?
B. Tautovežis lipdytas iš 5 vnt., arba lįsta prie dugno/slenksčių/arkų,
etc.?

Šiaip jei stovi originalus padengimas, ir jis vientisas ir sveikas, tai nėra
ką daryt. Nors pasak teorijos, kirmyja tai iš vidaus... Beje, pasak MB
repair manualų, kiek skaičiau, lindimas prie kėbulo atgal surenkant
automatiškai reiškia ir tos vietos antikorizinio padengimo atstatymą...