Tema: Re: Q: antikorozinis padengimas Kaune - kur?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-09-24 22:43:39
bijau kad kokybiskai tai tenpat tik visiskai naujai masinai. o jei jau
pradejusi rudyt tai arba palik kaip yra, arba varyk pas kokius oldskulinius
diedukus garazuose kurie su atrabotke imirkytais skudurais, moviliu, nigrolu
ir panasiom smarvem antikorozini daro.... tiesa tuomet nusiteik jog masinoj
niekad nekvepes irgi ant saules pastates masina partoviai rasi juodas balas
po ja...