Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: Saulius K. <absolut @ takas.lt>
Data: 2009-03-06 15:40:13
Kaip minejau, as uz ta masina savo pinigu nemokejau, todel galejau sau
leisti nusispjauti i zaidima "gal visgi iseis pigiau". Kadangi buvo aisku,
kad vis tiek reikes laukti (nes sandelyje neiko tinkamo nebuvo), tai ir
pradejau pliusus delioti and Highline. Bet tai aisku brangus malonumas, ir
galutine kaina nelabai turi ka bendro su tipiniu Passatu ir jo rinkos verte.