Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-03-05 20:24:23
jacuzzi ne, dabartinio Individual net nežinau, bet...
japonai siūlo fiksuotas daugmaž komplektacijas - tai racionalu ir didžiąjai daugumai pasiteisina, pasiteisina ir gamintojui

bet - yra ir pamišėlių, kurie nori konkrečios opcijos ir vat sakyk tu liems ką nori... papasakosiu ant H pavyzdžio, nes kitus japonus pažįstu mažiau

pvz, jemam praėjusios kartos Accordą kokių 2004 metų. Nusisekęs modelis.

populiariausia komplektacija - 2,0 Sport; viskas gražu, faršo iki ausų, tikrai vykęs reikalas
bet - užsimanyk tu xenono ar bortkompiuterio iš gamyklos - fyg
sėdynių šildymo neišmesi, nors tau jų ir nereikia
net ir 2,4 EXE - xenonai beri nechočiu, bet bortkompiuterio nebus vistiek ir neužsakysi
salonas gerokai above average, bet apdailos variantų beveik kaip ir nerasta

Kažkada svarsčiau apie naują TypeR. Norėčiau balto (rimtai). Fyg. Dažykis pac.

O vat VW esu per savo gyvenimėlį du kart sau komplektavęs pac. Aišku, neypatingo biudžeto ribose. Antrą kartą užlenkiau taip, kad 4 mėn. laukiau kol pagamins ir atveš. Žinoma, prieš išsiunčiant užsakymą buvo iščiupinėtos visos galimybės ir paprognozuota, kaip susidės į visumą tai, ką dar tik ruošėsi gaminti.
Po to tris metus (kol atėjo laikas parduoti) tikrai džiaugiausi tuo, už ką sumokėjau. Net čipinti nereikėjo :)

Nekalbėsim apie VW biudžetinius variantus/fleet/company cars. Ten liūdesys. Pažiūrėjus nuotraukoj į vairą jau verkti norisi....

Taip kad nėra vien juodo ir balto.... skirtingos "ideologijos", pavadinkim taip

--
'(oo)'