Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: esquires
Data: 2009-03-05 19:45:29
tu manes klausi, kodel Dainiushas parase "nu tai nesuprantu problemos - gi
eini ir pasiimi __norimos__ komplektacijos ir spalvos avensi ish sandelio ir
dar uzh pigiau :)"?

is kitos puses, is ant jo nera ko vaziuoti - off-topic'ai buvo kiek as
grupsa prisimenu (o prisimenu as ji jau daugiau kaip 10 metu) ir, itariu,
bus ateityje. jei nepatinka grupso tradicijos, tai yra senas geras to paties
grupso receptas - neskaityk.