Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: esquires
Data: 2009-03-05 19:56:10
na tu parasei nuomone apie kazka, kas akivaizdziai su mano nuomone nieko
bendro neturi. tikiuosi neisizeidei, kad as tau tai ir paaiskinau. o del
tradiciju - jos tokios, ir jei buciau nepaaiskines, kad klausimas "kokio
b... tai rasyti topike apie vw passat?" yra kazkoks nesusipratimas ir ne
daugiau, jos nepasikeistu.