Tema: Re: ATSARGIAI kb...
Autorius: svyt
Data: 2009-09-12 12:29:46
jei geras siurblys gal, nz, mano signaturoj is italijos atvaziavo su
papildoma rankine pompyte, nu kuras nebuvo pasibaiges joje. e34 su sugedusiu
siurbliu, kai sustojo likus pusei bako, tai ipylus koki 20 litru uzsivesde
gan greit, (nu tiesa, as jau zinau kad pasibaigus kurui, ar esnat
nesandarumo pozymiam iskart reik stabdyt varikli, nes paskui kaip pilnai
uzsiorina, buna kankyne, jei pirmi pozymiai net senas mb 307 uzsivesdavo
pakankamai greit) bet e 28 pamenu su rankine pompele, net papompavus
reikdavo prasukti...
e34 keiciau filtra, nu jo, sistemoj buvo like kuro (siurblys buvo jau
pakeistas) tiesa pripyliau kuro i filtra, tai tik nezymiai sutrukciojo
dirbantis variklis.
beje, kas valdo sirbli?  argi jis dirba kai neveikia variklis? benzininej
pamenu reikdavo sukiot rakteli degimas- isjuntas- degimas ir siurblys vis -
zyk, zyk, zyk kol uzsipompuoja.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.