Tema: Re: ATSARGIAI kb...
Autorius: @runas
Data: 2009-09-05 21:38:55
Servisas, kuriame buvau, buvo kaip tik Dagris, tiktai Klaipedoje.
Pradejo pirmas vyriokas, ziurejo ir taip ir anaip, klausia kito, ar keitei
tokiai masinai filtra (kuro), sako, nea.
Kurmis, pagalvojau. Po to pradejo abu knistis. Dare taip ir anaip, ir
niekaip neiseina. Bande atsukti nuo kebulo, kazkas jiems neleidzia (tipo dar
kazkur prisukta?).
Galu gale sako, sakes, reikia maziausiai 3 valandu ir siandien mes sito
nepadarysim. As jau biski perbales, nes daug ka ten isarde, sakau, susukit
viska atgal, ziuresim.
Dabar laukiu pirmadienio ir reikes skambinti oficialiam servisui, nes ten
atgal bijau vaziuoti.
Aha, dar buvau nuvaziaves i Eolta, tai sako pakeitimas apie 30Lt, taciau
sako, paziuresim i sistema kaip ten reikalai (tipo ar sudetinta pakeisti ar
ne). Sako man, kad tokios masinos neturi sarase ir nezino kiek laiko uzims
pakeitimas ir kiek kainuos (nezinau, gal tikrino autodata?).
Vienzo, sioks toks galvos skausmas.
@runas