Tema: Re: ATSARGIAI kb...
Autorius: svyt
Data: 2009-09-07 17:28:44
za ruliom skaitineju, tai volga siber norint pakeist akuma reik nuimt
priekini bamperi, pridaro stebuklu dabartiniu masinu konstruktoriai, oi
pridaro. Toks jausmas kad dabar ne dizaina derina prie mechanizmu, o sukuria
dizaina ir tuomet ziuri kaip i ta deze sukist viska ko reikia.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.