Tema: Re: ATSARGIAI kb...
Autorius: @runas
Data: 2009-09-05 19:47:46
Dekui uz komentarus.
Buvau servise, jie kaip ir panasiai dare, kaip aiskini (nueme oro filtra,
atsuko nuo kebulo, atjunge fishkes), taciau jie sake, maziausiai 3 valandas
reikia knistis. O ir be to baigesi serviso darbas.
Galu galiausiai nepadare visvien.
Galvoju, jeigu servisas nepajege, kazkaip paciam nedrasu imtis tokios
veiklos.
Tiktai nezinau, kodel jie nebande sukti to filtro vos tik nuemus oro filtra?
Gal jiems neuzteko vietos to padaryti?
Pirmadieni skambinsiu i oficialu atstova ir paklausiu kiek laiko pas juos ta
operacija uzims (paskutini karta kaip keite, tai mazdaug 0.5 val) ir kokia
kaina.
@runas