Tema: Re: Lenkija ir zalia saliarka
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-07 16:51:52
> Ash nesiputoju, Toxi, ash tik ramiai ir logishkai samprotauju.

vat su shituo tu mane ir pagavai, gal gali man durnam neishsilavinusiam pabraukt, kur tu, cituoju, "ramiai ir _logishkai_" samprotauji?

> O kaip 3
> klases baiges shaltkalvio draugas rekauji tamsta :) Beje, jei tau shis
> manasis postas buvo ne prie shirdies, turiu tau priimtinesni - visishkai
> konstruktyvu antikrizinio istatymo projekto eskiza apie dviraciu
> apmokestinima, truputi zhemiau paskaityk.:)

Deja ir ten tau shmaikshciu but nepavyko :(

ash atsiprashau uzh savo internetini balso kelima, tai buvo kaip minimum nekulturinga ish mano puses. Bet esmes mano poste kaip matau nepavyko surankiot (matyt todel, kad ir mokykloj paskutinis ish tavo gimines buvo senelis, dar gudzhia 36tuju zhiema... ), todel manau diskusija test shiuo atzhvilgiu butu mazhiau ne racionalu... (atsiprashau uzh "ad hominem" argumenta - tai velgi yra labai neprofesionalu ish mano puses, bet shioje diskusijoje proshvaistes ash vistiek nematau...)

Gero savaitgalio