Tema: Re: Lenkija ir zalia saliarka
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-07 14:02:41
pats remontuoti kelius, pats mokyti savo vaikus, pats daryti mokslinius atradimus, pats save gydyt... hm, ar man atrodo, ar zhmones jau taip gyveno... kazhkur grubiai priesh kokiu 10-20k metu (priklausomai nuo teritorijos).. ir taip, jie gyveno laimingai, vienumoje su gamta ir mirdavo laimingi ir nekamuojami jokiu vezhiu.. tiesa budami 15likos.. ar zhiloje senatveje - sulaukus 38niu...