Tema: Re: Lenkija ir zalia saliarka
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-07 14:54:11
O kodel juos skatinti..? Ka, dviratininkai mazhai co2 pagamina..? Be to,
mergoms dviratininkems papai nutysta iki juosmens nuo intensyviu
treniruociu, kaip baseto ausys, klasioke dviratininke turejau, zhinau :)
Nu bet tiek to, daleiskim skatinti reikia. Gi pazhiurek - cia afigienna
motyvacija. Mini pedalus, ir nuo to valstybes biudzhetas pildosi -
kiekvienas normalus pilietishkas pilietis turetu but pakyleta nuo to, ar
ne..? Kuom gi cia ne skatinimas..?