Tema: Re: tajotos klima - ?
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-27 14:57:45
Ta proga sena kanka:

Susupyko du žydai, susiriejo konkrečiai. Miestelio seniūnas, norėdamas
juos sutaikyt, pasikviečia vieną ir pyzdulei atlaužia:
-reiškias dabar taip: tu, Joške, išeisi į aikštę, ir visiems girdint
atsiprašysi Moišės, ir dar pasakysi kad jis yra geras žmogus. Supratai?
Išeina Joškė, atsikrenkščia, ir nustebusiu balsu:
-Moišė gheras žmogus?? Nū tada aš atsiphrašau!