Tema: Re: tajotos klima - ?
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-10-23 15:42:51
prius'as ant auto nesupranta, kad langai aprasoja.
O "nupūtimo" mygtukas labai trukšmingas, nesinori visą laik laikyti įjungto

"KandysRomka"  wrote in message news:osknvt$udj$1@trimpas.omnitel.net...

Na, aurise visalaik "auto" mygtukas ijungtas. Rasojima as vadinu, kad
kai greit darban ruosiesi ir siltas is po duso ziema salton masinon sedi
tai matosi kad langu krastus uztraukia, jei ijungi langu apiputimus- to
nebelieka