Tema: Re: tajotos klima - ?
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-10-23 15:57:28
Gal ir galima, bet ant "auto" jis ir padėtį (langą/kojas) pats nustato ir
nieko keisti neleidžia (išskyrus "nupūtimo" įjungimą).
Tai ten tikriausiai auto išjungus galima bandyti reguliuotis, gal netgi rasi
kažką, kad nerasotų...
m.

"spakainas"  wrote in message news:oskoll$v7o$1@trimpas.omnitel.net...

O tai ten kaip nors atsireguliuot neina, kad į langą daugiau pūstų
nuolat? Turi gi būt padėtis "į langą ir kojas", arba "į langą ir veidą".