Tema: Re: tajotos klima - ?
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-23 15:49:40
Aš čia labiau apie tai, kad važiuojant pastoviai smaukyt tą mygtuką -
pradėjo rasot, jungi lango "nupūtimą", automatiškai įsijungia ir AC.
Išjungei nupūtimą - išsijungė ir AC. Ir nuo to dažno junginėjimo ten ant
to garintuvo briedas kaupiasi, kuris smirdi. Palikus įjungtą AC visam
laikui - nebesmirdi. Tai išvados gali būt tik dvi - arba čia dėl mėnulio
fazių, arba visgi dėl AC smaukymo.