Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?do alkotesterio parodymus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-26 13:53:39
Baltarusija pamirsai, bent Vilniaus rajone.  Bet cia vartojime per
paskutinius 10 metu nepasikeite NIEKAS, bent jau mano ir aplinkiniuose
kaimuose.

On 2017-10-26 12:45, Dainiushas wrote:
> šiaip reikia kad žmonės turėtų ką veikt, siekių hobių interesų pomėgių
> etc. tada alkoholis visam tam natūraliai trukdo.

Kad propaguot sveiką gyvenimo būdą irgi reik pinigų. Alaus pabranginimas
dalį pinigų nukreipė į Lenkiją/Latviją, kaimas persimetė nuo stipraus
alaus prie surogato (pinigai šešėliui). Nežinau, ar čia laimėjimas.