Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?do alkotesterio parodymus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-26 09:02:03
As tai priesingai - is parduotuviu uzdarymo valstybe nugreziau ant daugiau
nei 100.000 Lt. Bet tai netrukdo man matant vaizdeli is vidaus surst, kad
tokie sprendimai kaip dabar Verygos, situacijs su alkoholizmu kokioje
Plungeje nepakeis nei ant milimetro.

"spakainas"  wrote in message news:osrt23$ifc$2@trimpas.omnitel.net...

Aš tau jau žemiau išdėsčiau kaip degalinėse sėkmingai parduodavo vidury
nakties. Dabar nebeparduoda.
Na bet tamsta suinteresuotas, nelabai yr prasmės ginčytis.