Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?doalkotesterioparodymus
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-24 13:56:48
O pameni kiek verksmų buvo iš degalinių savininkų pusės (kai uždraudė
degalinėse prekiaut)? Mol ką jūs sau galvojat, reiks atleidinėt
darbuotojus, nes čia pzdc bizniui... Išvis prekiaut šnapsu degalinėj tai
panašiai kaip prezervatyvais katalikiškoj mergaičių gimnazijoj...

Čia dabar vėl - nepritariam Verygai, nes sumažės alkoholio pramonės
pelnas... nu jopapa, taigi ir siekiam kad sumažėtų, tai ir gerai kad
sumažės :DDD
O labiausiai tai man pikta ant tų dalbajobų rokenrolininkų - jie gi turi
būt pavyzdys jaunimui. Prasigėrusių pašalpinių prie darbo biržos
nepakeisi gyvenime, jie kaip gėrė taip ir gers - reik vaikus saugot,
reklamą ir prieinamumą mažint būtent jiems.