Tema: Re: Teisininkas atskleid? penkis dalykus, kurie teisme sugniu?doalkotesterioparodymus
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-26 13:32:26
O dar klausineji prie ko cia Veryga :] Man sita 'kova' su alko labai
primena Zuoko laiku metodus bandant is auto visus i VT persodint.
Apmokestinam parkingus, sushikam eismo reguliavima, sumazinam juostu
skaiciu gatvese, Kedas atvirai deklaravo - siekiam sudaryt kuo daugiau
nepatogumu naudotis asmeniniu auto. Kad pradet nuo VT darymo patraukiu
ir patogiu, nuo parko atnaujinimo, kad tai nebebutu prasmirdes
nevedinamas ir nesildomas skatavozas - ne, netinka. Gi brangu. Taip ir
su alko - realiai sprest uzimtumo klausima sudetinga, brangu, reikia
galvot. Paprasciau uzdraust, pabrangint, uzdaryt, baust ir panasi
xernia. Gryzdamas is Rygos pries kelias savaites stabtelejau pasienyje -
Alko1000 parde, spek kiek ten auto su LV numeriais stovi? Uzejau -
Grimbergenas po 0.6eur uz butliuka, ok, pasiimu pakuote - prie kasos
durnai pasijauciau su ja, nes perka lietuvaiciai ne dezem, o paletemis.
Kraunasi sau i busus ir vaziuoja i tuos pacius kaimus, kuriuose pardes
uzsidare. Tiek ir tos kovos :)