Tema: Re: insignia
Autorius: Arj
Data: 2017-09-05 13:26:18
pasipontavot tie patys skandinavai megzta, ir netgi labai, bet "pontai" pas
juos yra gerokai kitokie nei LT.
Is vienos puses - auto ten senai yra plataus vartojimo preke, panasiai kaip
striuke, batai, etc, be kurios galima nesunkiai apseiti, o imant geresne
reikia dafiga susimoketi (pvz danijoj perkant auto prisideda 180% mokesciu -
perki auto kuri LT kainuoja uz 35kE, sumoki 100kE), is kitos puses - del
https://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_Jante

"spakainas"  parašė naujienų news:oolr9l$95n$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gal tamsta emigrantų rajonuose lankeisi? :D Nes man tai kardinaliai
priešingi pojūčiai.