Tema: Re: insignia
Autorius: Tomas
Data: 2017-09-01 13:34:22
norint galima gal ir 2.5k sumoket. kai zinai kaip, ten max samata 800-900e,
darant sau.
alkune ta pati pas JTD, kurie nelinksta, siurbliai nuo senu Astru, kurios
irgi tokiu bedu neturejo. nu ir t.t.

"Nevkurse"  parašė naujienų news:oob6av$i7h$1@trimpas.omnitel.net...

Pazystamas nusipirko, pagal metus sis bug'as turejo but sutvarkytas, bet
surprise - pasirodo pas ji dar su senesiu motoru pakliuvo. Apie tai
suzinojo uzkalenus varikliui, remontas 1.5kEur, su salyga, kad gavo
alkunini nebrangiai.