Tema: Re: insignia
Autorius: ManXP
Data: 2017-09-04 00:13:23
Labai teisingai! Sita patarima atsispausdink ir pasikabink ant monitoriaus.
Kai kita karta kils ranka rasyt, kad zemos klases gamintojo zemiausio lygio
modeliui pagal komforta, kokybe, navarotus ir visa kita yra mazai lygiu, ir
jis vaziuoja komfortiskiau ir valdomas geriau uz LS'a (tamstos zodziai)
butinai paziurek i ta patarima. Nes jei negertum, jau senai butum suprates,
kad dabar situacija yra absoliuciai analogiska nelabai senai diskusijai,
kuri nukrypo i maista ir restoranus... Kai "gurmanas", valgantis prie
konteinerio, gali uztikrintai pasakyt, kodel restorano maistas yra hujovas,
kokie yra debilai ten valgantys, ir kodel jis pats niekada ten nevalgytu.

"tranzoo"  wrote in message news:oohltt$n9i$1@trimpas.omnitel.net...

nebegerk...