Tema: Re: insignia
Autorius: tranzoo
Data: 2017-09-04 20:45:18
varge tu mano...

p.s. sakiau ir sakysiu - lexus yra tiems, kam nepatinka automobiliai, ir
tipo turi pinigu. kas istikruju yra elementarus nesugebejimas ipirkti
automobilio. toks dvasios ubagelis. pasikeles lietuvelis... matai tie, kas
kazka sugeba ir turi - "gurmanai prie konteinerio" - kai pats realiai sedi
po tuo konteineriu... su leksusu...