Tema: Re: Mercedes B class
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-31 16:51:47
O negali būt kad ten tau kažkaip fiziškai susivaideno, bo merso kėdynių
sėdimoji dalis tokia biškį ilgesnė? Nustūmei į priekį bybisžino kiek,
nors to visai nereikėjo, ir gavosi nefengšui.
Be to, sėdimosios dalies pasvirimo kampas tikrai turėtų reguliuotis -
jei jau yr poreikis kojas kažkaip specifiškai susikelt, reiškia
nureguliuota kažkur į palubinską. Apskritai tas "erdvės" pojūtis ir
poreikis aplinkui labai kitoks nei kokiam šarane.