Tema: Re: Mercedes B class
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-29 17:23:11
Nu ble - gabaritai kaip Corollų, kainos kaip Corollų (nu, matyt, ne veltui,
jei teisybė, ką Markovichius parašė, negelbsti ir žvaigždė ant kapoto),
komplektacijos - nu ką aš žinau, gal man karma tokia ant vokiečių, ale
kadangi smalsu pasidarė kas ta B klasė (mintinai nemoku modelių) - pirmas
pasitaikęs skelbimas autopliuse ir...klimos nėr, gale irklai :-)
Čia ką, irgi premiumas, tik nedapi..., atsiprašau, nedakoplektuotas? :-) Ar
čia pastaba buvo, kad B-klasse yra žemiau už Corollas? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i