Tema: Re: Mercedes B class
Autorius: amenox
Data: 2017-08-31 16:21:00
Na nžn kaip ten su mersais, bet štai mano ūgis 190+ tai dažniausiai kai
vairuoju kėdę stumiu iki galo ir priekyje šiais laikais problemų jau nėr,
bet va kad už manęs būtų vietos normaliai atsisėst tai ne visose mašinose
taip būna. Aš jau nekalbu apie komfortiškai sėdėt gale. O jei kalbam apie
"vidutinius" max iki 180 piliečius tada gal ir jo, matyt zjbs. Tai kai tačką
rinkausi taip ir buvo, atstumi sėdynę iki galo ir lipi žiūrėt kas ten gale
daros, ir kad gale visur vietos lieka tai nžn. Aišku galima sėdėt gale
sukryžiavus kojas bet nu nx. :)

"spakainas"  wrote in message news:oo90it$p27$1@trimpas.omnitel.net...

Išdrįso neišdrįso, px. Esmė ta, kad visiem tinka, niekas problemų čia
nemato, mIArso inžinieriai irgi ten ne vieną dešimtmetį tas
tarpsėdynines erdves projektuoja ir planuoja - o čia pyst išlenda tūlas
pilypas iš savo kanapių ir sako: xuijnia vIrai, netelpu! :) Nu mėgsti tu
ten kažkaip specifiškai susikėlęs kojas gulėt toj kėdynėj, nu netelpi,
nu ir ką? Mersas nuo to nei kiek blogesnis nepatapo.
Ble atvažiuos šiandien kaiptik svečių su aktualiu 212, eisiu iš principo
"pasimatuot" kas ten kaip gale su vieta.