Tema: Re: Mercedes B class
Autorius: spakainas
Data: 2017-08-31 15:48:29
Išdrįso neišdrįso, px. Esmė ta, kad visiem tinka, niekas problemų čia
nemato, mIArso inžinieriai irgi ten ne vieną dešimtmetį tas
tarpsėdynines erdves projektuoja ir planuoja - o čia pyst išlenda tūlas
pilypas iš savo kanapių ir sako: xuijnia vIrai, netelpu! :) Nu mėgsti tu
ten kažkaip specifiškai susikėlęs kojas gulėt toj kėdynėj, nu netelpi,
nu ir ką? Mersas nuo to nei kiek blogesnis nepatapo.
Ble atvažiuos šiandien kaiptik svečių su aktualiu 212, eisiu iš principo
"pasimatuot" kas ten kaip gale su vieta.