Tema: Re: Ar naudot kaip zapaske kryptine padanga?
Autorius: benamis
Data: 2017-08-11 09:54:01
Kas cia teisingo? Kad stabdant reikia mestelti vaira i kita puse? Kas bus
autostradoje stabdant agresyviai? Kiek tada "sumesti" vaira reiks?

O del aplinkos veiksniu tai kiek ten tu balu ir smeliuku? Nevaziuokit kaip
ralio ruoze ir viskas bus ok.

"Ignas"  wrote in message news:omjk53$n07$1@trimpas.omnitel.net...

bet principe viskas cia teisingai. koks skirtumas del ko sukibimas
skiriasi po ratais? kai ratai vienodi, o skirias tik balu gylis ar
daugiau smeliuko po kazkuriuo ratu - viskas OK, mes saugus. bet kai
patys ratai skirtingi, viskas - dzigitas, kamikadze, durnius ir tt ir
pan... cia kazkam smeliukas po tablete po barabanu, o jau smeliukas po
atvirksciai uzdeta kryptine - mirtis...