Tema: Re: Ar naudot kaip zapaske kryptine padanga?
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-08 17:56:49
400 kilometrų yra mano paties patirtis, kai gegužės 1 dieną Lazdijų rajone
ryte radau savo mašiną su visiškai tuščia padanga. Spėk, ar pavyko rasti
veikiantį servisą tą dieną?

"Ignas"  wrote in message news:omcj5l$usc$1@trimpas.omnitel.net...

tamsta linkes i krastutinumus? kalbama buvo apie viena zapaske nuvaziuot
iki artimiausio serviso, tai sumastet kad artimiausias uz 400km arba
pusantros paros kelio, dabar gi uzlankstot apie 4 skirtingas gumas
istisus metus, nors to niekas nei klause, nei siule...