Tema: Re: Ar naudot kaip zapaske kryptine padanga?
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-08 18:13:44
Xz, kam skambinau - visi gūžčiojo pečiais ir neįsivaizdavo kad
Alytuj/Marijampolėj galėtų būt per šventes dirbančių. Kaune nurodė porą
servyzų, bet tie irgi buvo uždaryti. Vilniuj jau neieškojau, nes px buvo.

"Ignas"  wrote in message news:omck6h$vpa$1@trimpas.omnitel.net...

na, jei patirtis su 400km, tai, speju, nepavyko. bet, speju, nelabai ir
ieskojai, nes kokiam alytuj tikrai butum rades. tas tik ir irodo, kad px
gerais keliais kokia ten zapaske, neapsimoka gaist laiko ieskojimais...