Tema: Re: Ar naudot kaip zapaske kryptine padanga?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-08 18:07:49
Mes ne apie karstutinumu kaip visada - vaziujam per kalnus, pasikrove
motorine baidare ir visa seima, veiksmas vyksta maroko kalnuose, iki
artimiausio serviso puse sviesmecio, o atvykimo laikas suplanuotas
milisekundemis? Ar visgi kalbame apei sferine pradurta kamera vakume
standartinemis statistinemis salygomis?

"tranzoo"  wrote in message news:omcjqu$ve5$1@trimpas.omnitel.net...

pabandyk. kada - parasysi kiek kainavo.