Tema: Re: Cat pridavimas
Autorius: Rrr
Data: 2017-07-26 16:21:51
Pas mane viskas padaryta, tarpeliai, degimas, dar dirza nesenai
pakeiciau. Lemda nauja buvo ideta, po to kai parejo sena, tai tas pats
buvo ir pries pareinant senai ir su nauja. Manau, kad skilimas
kolektoriuje tikrai turi reiksmes, nedideles, bet turi, jeigu skilimai
ne mikroskopiniai. Ant aukstesniu apsuku tai px manau ten, dar geriau.