Tema: Re: Cat pridavimas
Autorius: Kurmis
Data: 2017-07-26 12:57:02
siaip tai lemda pirmiau numirsta del savo paskaiciuoto gyvenimo ir netinkamo
misinio. Dar voztuvu tarpeliai ir ju reguliavimas turi itakos. degimo kampas
taip pat nepaskutineje vietoje.
Dar kitas reikalas, susijes su spiziaus amziumi bei tasymosi ciklu. pakaito
labiau ir neatlaike pavarges metalas.
Kurmis