Tema: Re: Cat pridavimas
Autorius: Rrr
Data: 2017-07-25 23:04:51
Senukas civicas 1.6 pas mane, buvau issukes lemda, tai viduj matosi
sveika viskas, atrodo. Ten jis kartu su kelnem suvirintas, o kelnes
suskilineje (pas visas to modelio ta pati problema) ir biski leidzia
dujas, bandyta virint, bet ilgai nelaiko, tai noriu idet naujas kelnes
be katalizatoriaus. Masina reginta senai, tai esmes netures techninei.
Paziurejau, kad pridavus ir dasimetus 30 eur naujos kelnes iseina, bus
tvarkingiau, negu dabar.