Tema: Re: Cat pridavimas
Autorius: andzeja
Data: 2017-07-26 14:28:06
Jo, yra pulsavimas, ypac juntamas ant laisvu, kai saltas variklis.
 Kaip suprantu, vyrinimas nepades? Bandysiu paieskoti naudotu geru
 kelniu, gal kosmoso nekainuos...
Ps: manau, kad ten nesiurbia pro plysi, o ispucia dali ismetamuju
 duju, del ko liambda apsigauna su misinio reguliavimu...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/