Tema: Re: CNG dujos
Autorius: vinksnu
Data: 2017-07-15 13:58:03
1. viso auto su cng kaina mazesne
2. keitimo i lpg kaina mazesne negu det naujai lpg. + gauni milziniska baliona bonus, i tas tikrai prideda patogumo naudojant
3. variklis su hidro, jei tiesa
4. nu dar ten kasnors

Taip ir gaunasi, kad viska sudejus, apsimoka. Ne dvigubai gal, na bet sis tas susitaupo.

Pvz, del talpos - as realiai nesuprantu, kaip zmones sugeba sau isidet lpg toroida, dar ir su plude, ir ant kiekvieno kampo stabcioti pamyzti i ji po 32 litrus.
Juk turetu uzpist.
As su savo lpg 80 l cilindru be pludes galiu nuvaziuot 600km nesustojes uzsipilt.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/