Tema: Re: CNG dujos
Autorius: HDi
Data: 2017-07-13 13:29:05
volvo ziuriu, ir galvoju jei imt bendZa gal det dujas. baigia mane nuo
dyzelio atkalbet. tik va baliona det ir vieta aukot vel ne fengshuj :)
plius vel ar i visus variklius ten deda dujas da klausimas. nes yra
variantu tokiu viliojanciu 12-13m bet su tuo CNG tai sakau pasidomesiu.
ir dabar jau aisku