Tema: Re: CNG dujos
Autorius: Vidas
Data: 2017-07-14 10:01:25
Kokius dar siurblius iš balionų? Bent jau iki šiol nesu girdėjęs kad CNG
tokie būtų. Turėtų būti "numetimo" vožtuvai, kurie gerokai viršijus
slėgį išleidžia dalį dujų kad balionas nesprogtų (pvz. gaisro atveju).

Be to CNG dujos būna dujų būklėje, o LPG - skystos, tad ar balionų
naudojimą ne pagal paskirtį užskaitytų TA, ir bendrai - ar toks
perdarymas saugu (juk kas tinka dujoms nebūtinai tinka skysčiui)?

Vidas