Tema: Re: CNG dujos
Autorius: andzeja
Data: 2017-07-14 09:48:50
Copy/paste zmogaus kpmentara, kuris persidare cng i lpg, masina
 v70ii 2.4:

 Ta mašina dar ir tebeturiu KM nuvažiuota jau labai daug su ta
 perdaryta įranga ir kaip ir viskas OK. Perdarymas ten paprastas
 tik balionus, i kolektorių slangutes ir vamzdelius palieki visa
 kita keičiasi ir reikia išimti filtrą magistralėje esanti per
 viduri mašinos ten jis stovi pirminis nes CNG duju konsistencija
 kitokia bei išmesti iš balionu visus siurblius ir visa kita
 paliekant tik talpa, man padėjo su tuom reikalu vienas rimtas
 meistrelis is autobusu parko realiai man tos dujos kainavo 1600lt
 su gerais purkštukais nepapigiaiskais tai tikrai pigiau nei butu
 buve dėti kita įranga, kas tikrai įmanoma ir nesudėtinga norint
 galima ja pašalinti pilnai ir dėti viska kaip i paprasta bindziną
 tik balionas bus ne toroidas, o cilindras ir toje pačioje vietoje
 kur originalas stovėjo, bet aišku neturėsi tokio įspūdingo dujų
 bako bei kaina bus didesnė. O jai nori įsidėti normalu kuro baką,
 reiks dar duslintuvą nuo kataliko pasikeisti ir tuomet tiks ir
 bakas pilno dydžio.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/