Tema: Re: Mobilaus rysio planai
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-12 07:38:02
On 2017-07-11 17:04, eSSas wrote:

> Seklu vienok :-)
>
> Čia ir Terpentino su nuosavų produktų stūmimu pakanka per akis,
> nepaverskit grupso kiaulide
>
> S.

Terpentinas ten konkrečiai reklamuoja.

Aš gi.. labai subtiliai, aptakiai ir politkorektiškai pabandžiau
paliesti žmogaus poreikių gelmes, priversti susimastyti, o ko jis nori,
kam skiria gyvenime prioritetus (pvz vienadieniams išgertuvių draugams,
ar geriausiam draugui "nuo mokyklos", nors iš jo jokios naudos) ir t.t.

:D
Visiškai neperšant geriausio paslaugų teikėjo ;)