Tema: Re: Mobilaus rysio planai
Autorius: abd
Data: 2017-07-06 10:49:42
konkreciai (telia), kad naudoju plana >2 metai. Bet kai paklausiau ar
galiu interneta pasididinti (visa kita tinka), tai siulo praktiskai nuo
nulio is ju puslapio pasirinkti planus, kur su keletu gb interneto,
neimanoma sutilpti i 10EUR.

Kas darosi Europoj man neidomu, nes gyvenu LT :)

Todel ir klausiau - gal yra panasiai kaip su draudimu - kazkas turi
galimybes duoti geresnius planus.

konkreciai domina 200-400min + 5-6GB interneto uz 7-10EUR