Tema: Re: Mobilaus rysio planai
Autorius: Stork
Data: 2017-07-11 13:16:25
Šiaip bokalais nematuoju, bet... prieš tai mokėjo už tą patį 6,5Eur, dabar
bus 12Eur. Bokalais nežinau kiek gausis, bet pasak bat0no dabar man
lojalumas nušvito tikrai kitom spalvom (pasiliko T2 klientais). :-)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ok24hv$adr$4@trimpas.omnitel.net...

aš tai irgi nesuprantu tų parkių ir smaukymosi dėl pusės bokalo alaus
vertės sumos.