Tema: Re: Mobilaus rysio planai
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-07-10 20:33:36
aš irgi taip galvojau ir taip dariau, nei vieni nei kiti nieko geriau nei
standartas nepasiūlė.

"E.D"  wrote in message news:ojv96k$sks$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkaip sukrunta operatoriai, kai pradedi eiti pas kita operaturiu. Na,
kai jau buna pateiktas prasymas migruoti numeri į kita tinkla. Tada jau
jie (senieji) ir pasiulo geresnes pokalbiu salygas, ir interneta uz
geresne kaina. Dar isreiskia didele nuostaba, kodel cia tu nusprendei
eiti pas kita operatoriu...
O kol tu esei senas klientas, ir tik paskambini pasiteirauti ar
nepasiulys tau ko geresnio, tai tu esi lojalus (skaityk - melziamas)
klientas, kuris "niekur nedings".

Tad patarimas - jei auti, kad gali but kazkas geriau, paskambink kitam
operatoriui, pasakyk, kad tu is kito tinklo ir nretum kazko gero.
Pasiulys, manau. o kai pradesi judet, pasiulys ir tavo operatorius.